انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست | درخصوص مسمومیت دانش آموزان مشهدی کسی بازداشت نشده است

  • کد خبر: ۱۵۳۶۵۴
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست | درخصوص مسمومیت دانش آموزان مشهدی کسی بازداشت نشده است
فرماندار مشهد تأکید کرد: هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست و نگرانی بابت حضور دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد.

محسن داوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت مدارس شهر مشهد بعد از مسمومیت‌های برخی دانش‌آموزان اظهار کرد: روز یکشنبه مواردی درباره مسمومیت دانش‌آموزان در تعداد اندکی از مدارس مشهد به ما گزارش شد. در این مدارس دانش‌آموزان ابراز علائمی مانند سرگیجه، حالت تهوع و تنگی نفس داشتند که البته حوزه‌های درمانی و بهداشتی وارد شدند و پای کار آمدند. ما نیز همراه با سایر بخش‌ها در حال بررسی علت این اتفاق هستیم.

وی گفت: علائم بخش زیادی از این دانش‌آموزان در مدرسه بررسی شد و مشکل خاصی نداشتند. تعدادی هم به بیمارستان‌ها منتقل شدند و پس از اینکه روند رسیدگی درمانشان تکمیل شد، ترخیص شدند.

فرماندار مشهد ادامه داد: این موضوع در همه ابعاد در حال بررسی است و اکنون جای نگرانی نیست و تمام تدابیر در مدارس اندیشیده شده است.

داوری تأکید کرد: هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست و نگرانی بابت حضور دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد. در شرایط فعلی دشمن نیز دست به شایعه‌سازی می‌زند و اخباری را منتشر می‌کند تا جامعه را ملتهب کند که نباید این شایعات را جدی گرفت.

وی افزود: هوشیاری مردم و اولیا و دانش‌آموزان همیشه مشخص بوده و الان هم لازم است از سوءاستفاده دشمن جلوگیری شود.

داوری تصریح کرد: تا الان هیچ گزارشی مبنی بر بازداشت فردی یا تحرکات نداشته‌ایم و منتظریم تحقیقات امنیتی و پزشکی به پایان برسد تا براساس آن تصمیماتی را در شورای تأمین اتخاذ کنیم. همه بخش‌های مربوط در تلاش هستند و اقدامات جدی درحال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->